Monday, November 1, 2010

Halloween and Museum/ハロウィンと美術館

'*+.ALOHA.+*'


How was your HALLOWEEN WEEKEND?
ハロウィンの週末はいかがでしたか?

I was in Waikiki, Kalakaua with my friends.
私は友人と一緒にワイキキのカラカウア通りにいました。

There were a lot of Japanese girls with sexy costume!
セクシーなコスチュームを着た日本人の女の子がたくさんでした!

I thought I was in AKIHABARA.haha
秋葉原にいるかのようでしたよ。笑

I gave up walking down the street in 30min because of too much people :(
混みすぎて30分で歩くのをあきらめました。。。

But watching people in a Halloween costume was so much fun!!
でも仮装している人を見てるのはとっても楽しかったです!!



I went to the contemporary museum!
コンテンポラリーミュージアムに行って来ました!

http://www.tcmhi.org/

The Contemporary Museum was built as a residence in 1925 by Mrs. Charles Montague Cooke.
コンテンポラリーミュージアムはもともと1925年にMrs. Charles Montague Cookeによって、家として建てられたものです。


Following interior renovation the museum opened to the public in October 1988.
その後改装などを行い、1988年10月に美術館としてオープンしました。


A book caught my eyeys at the museum shop.
ミュージアムのお店にあった本に目が留まりました。
(I'm not sure it was a book or not because it was in a glass case)
(ガラスケースに入っていたので本かどうかは定かではないのですが・・・)


The cover of the book said...
表紙には。。。

“Sing like no one's listening, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching, and live like its heaven on earth.”
「誰も聞いてないかのように歌い、今まで傷ついたことがないかのように愛して、誰も見ていないかのように踊り、ここが地球上の天国のように生きる」と書いてありました。



I like it :)♪
いいですね^^♪


Contemporary Museum

2411 Makiki Heights Dr
Honolulu, HI 96822-2547
(808) 523-3447



Halloween was over! So let's focus on Thanksgiving!!!
ハロウィンは終わりましたので、サンクスギビングに集中です!!!



We have extended our SPECIAL SALE!!
スペシャルセールを延長いたしました!!


Numbers of items are limited.
数量には限りがございます。

We are offering THE SPECIAL PRICE for this SPECIAL SALE!!
スペシャルセール用に特別プライスにてご提供させていただいております!!

Don't miss the chance!
この機会をお見逃しなく!


*We currently close on Sundays. Sorry for the inconvenience.
*現在日曜日は休業とさせていただいております。ご迷惑をおかけいたします。
Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ!Please check our blog frequently and get special offer!
ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!


Sannaka WEST LLC
http://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================
ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...