Wednesday, February 23, 2011

The Aura! オーラの泉

Aloha!
あろは!

Today I would like to talk about AURA!
今日はオーラについてお話したいと思います!

Have you heard about it before?
オーラってきいたことありますか?

everyone has aura and it changes everyday!
誰もが持っていて、毎日変わるんですよ!

One day, the person who could see the aura told me..
ある日、オーラの見える方が私を見て、、、

You have green & Yellow aura today!
「あなたは今日緑と黄色ね!」とおっしゃいました。

I was very surprised to hear that.
私はとってもびっくりしました!

And He said the another day...
別の日には。。

You have brown today!
「今日は茶色よ!」とおっしゃいました。

I was so shocked!
茶色って。。私はショックでした><


but do you know the colour which is the BEST??
ところで、どの色が一番いいか知っていますか??

It's Purple!! In purple, there is a healing power!
それは紫色です!紫には癒しの力があるようですね!

so when I told about this story to one of my customers, when she was choosing her friend's present. She chose purple pouch for the present!
このお話をお客様にお話したところ、お客様はお友達にポーチを購入しようとしていたのですが、紫のものをお選びになりました!



I hope the purple pouch will give her friend a power!
この紫ポーチが彼女のお友達に力を与えてくれたら良いですね!

anyway, we have many pouch here in the store!
私たちのお店にはポーチがたくさんあります!

Please come and check it:)
是非起こしになってチェックしてみてくださいね!


Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ! Please check our blog frequently and get special offer!ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!

Sannaka WEST LLChttp://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...