Monday, February 16, 2009

M & M world in Las Vegas M&M ワールド

We had no time to enjoy daytime at Las Vegas but evening had a beautiful face of view.
私たちは昼間を満喫する事は出来ませんでしたが、夜には素晴らしい景色がありました。
Good thing is M&M world open late night so we enjoyed at there.
M&M ワールドは遅くまで開いているので楽しんできました。

Everybody likes M & M.
みんなが大好きM&M

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...