Thursday, February 10, 2011

baking tips: パン作りの心得

Hello! Yesterday, I went to my boss's house and learned how to bake!!
こんにちは!昨日オーナーのお宅へお邪魔して、パンの焼き方を教えていただきました!

To bake a bread, the most important thing is TIMEING!
パンを作るとき一番大切なのは、タイミングです!

If you forget about timing and do whatever you want, the bread turns bad..
もし時間を計ることを忘れて、好き勝手にやっていたら、パンはまずーくなってしまいます。

so you have to watch out for your bread and keep in mind of Timing!!
なので、ちゃんと時間を計って下さいね!

The procedures was not so complicated but to shape the bread was difficult..
手順はそんなに複雑ではないのですが、パンを成形するときが難しかったです。

But this is what I baked!
これが私が作ったパンです。



what do you think?Isn't is great? haha
どうですか?美味しそうでしょ?笑

It was so delicious! And the clam chowder was super delicious!! I'd like to thank my boss for teaching me how to bake!!
ほんと美味しかったですよ。自分で言うのもなんですけど。。そしてこのクラムチャウダーが激ウマでした!パン作りとレシピを教えてくださった、オーナーに感謝しております!


I heard that baking machine is quite cheap! it's like $20 and you can bake sooo many times! It's a good deal isn't it??
パンをこねる機械がななんと、20ドルぐらいで購入出来るそうです!安いですよね?これは買いですね!

I'm thinking to get one too!
私も購入を考えております!

Do you want to bake with me? haha
私と一緒にパン作り始めませんか?笑

Periodically, we have special offer only on the blog!
ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ!Please check our blog frequently and get special offer!
ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!


Sannaka WEST LLC
http://www.sannaka-west.com/


このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...