Saturday, October 2, 2010

Haunted House!/お化け屋敷!

'*+.ALOHA.+*'

Woow....Time is running so fast. It's already October!!
2 more months to Christmas!
時間が経つのは早いですね。もう10月ですよ!!
クリスマスまであと2ヶ月です!!

Everyday on my way to back home, I've seen a haunted house on Ala Moana Blvd.
毎日家に帰る際に、アラモアナブルバードでお化け屋敷を見ます。

I was kind of interested in, so I searched!
気になったので調べてみました!

http://hauntedhousehawaii.com/

Ah...well...I think I won't go.haha
あぁー・・・えぇーと・・・多分私行かないと思います。笑

There are many haunted house in Japan too.
日本にもお化け屋敷はたくさんありますよ。

The longest and most scary haunted house in Japan is "Saikyo Senritsu Meikyu" in Fujikyu- Highland.(Yamanashi Pre.)
日本一長くて怖いお化け屋敷は、山梨県の富士急ハイランドにある最恐戦慄迷宮です。

Half mile walk and 60min in the house!!!!
距離は900メートルで、体験時間は60分だそうです!!!!

Ah...well...I think I never go.haha
あぁー・・・えぇーと・・・多分私一生行かないと思います。笑


If you like a haunted house, please try!
もしお化け屋敷がお好きでしたら、是非行ってみてください!



We have extended our SPECIAL SALE!!
スペシャルセールを延長いたしました!!


Numbers of items are limited.
数量には限りがございます。

We are offering THE SPECIAL PRICE for this SPECIAL SALE!!
スペシャルセール用に特別プライスにてご提供させていただいております!!

Don't miss the chance!
この機会をお見逃しなく!


*We currently close on Sundays. Sorry for the inconvenience.
*現在日曜日は休業とさせていただいております。ご迷惑をおかけいたします。
Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ!Please check our blog frequently and get special offer!
ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!


Sannaka WEST LLC
http://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...