Monday, February 14, 2011

Story of steamed egg hotchpotch in our store... 日本の茶碗蒸しが好きな方々

Our Local customers like Japanese style Steamed egg hotchpotch



     私たちの地元お客さまのなかでは、日本の茶碗蒸しが好きな方々がおられます。









The day before yesterday one of our customer came our store. She was looking for Japanese dish.



She was so excited that found one of our product.



It was steamed egg hotchpotch.



She bought 5 of them.



昨日、当店の顧客の一人が来店されました。



彼女は、日本の器を探しておられたのですが、ひとつの器を見つけられてとても興奮されました。



その器は茶碗蒸しの器でした。



   彼女はなんと5つも購入されたのです。




Today same coustomer came to our store then sho bought 4 more steamed egg hotchpotch's dish.


今日、同じお客様が来店されて茶碗蒸しの器を4つ購入されたのです。


She said that she loves this dish very much.


  彼女は言いました、この器は大好きになのよと。

We really happy to selling out products whos enjoy our products.


私たちはとても嬉しいです。特に私たちの商品を楽しんでいただけることが。




Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ!Please check our blog frequently and get special offer!
ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!


Sannaka WEST LLC
http://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...