Tuesday, December 21, 2010

Packing/梱包

'*+.ALOHA.+*'

Some customers asked me "Who's writing the blog?".
何名かのお客様に、誰がブログを書いているのですか?と聞かれました。

There are 2 writers.
書き手は2人おります。

If you see "'*+.ALOHA.+*'" on top, it's me, SHIHO.
'*+.ALOHA.+*'と一番最初に書いてあるのが私、SHIHOです。

In the store, I wear Maroon Kimono.
お店では赤茶の着物を着ております。

The other writer is my colleague, Miyuki.
もう一人は同僚のみゆきさんです。

Please keep checking our blog ;)
これからもブログご愛読お願いいたします^^



Today was "A PACKING DAY" for me.
本日は「梱包の日」でした。

I packed Tatami mats and Low Table :)♪
畳と座卓を梱包いたしました♪

It took long to pack the items but I wanted to make sure it won't be damaged by shipping.
なかなか時間がかかりましたが、発送の際に破損してはいけないので念入りに梱包いたしました。

I think I'm getting better....I think.... I hope....haha
自分で思うに上達している気がします・・・多分・・・そう思いたいです・・・笑

Thank you so much Ms. H and Mr. O!!!
H様、O様お買い上げ誠にありがとうございました!!!



Christmas is almost there!
クリスマスまでもうすぐです!

Not finished christmas shopping yet?
まだクリスマスプレゼントのお買い物お済でない?

Please stop by our store!! Let us help you to pick!!
是非当店へお立ち寄りください!! 私共にお手伝いをさせてください!!




December's blog coupon is...
12月のクーポンは・・・








Please use the coupon and save more!!
クーポンを使ってお得にお買い物をお楽しみください!!


We are offering THE SPECIAL PRICE for this SPECIAL SALE!!
スペシャルセール用に特別プライスにてご提供させていただいております!!

Don't miss the chance!
この機会をお見逃しなく!

Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ!Please check our blog frequently and get special offer!
ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!


Sannaka WEST LLC
http://www.sannaka-west.com/


このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...