Monday, March 7, 2011

A Beautiful view from Long Beach ロスのロングビーチ



































We paticipated event at Long Beach LA.

私たちはロスのロングビーチで行われたイベントに参加しました。


It was a very cold days at there even though we saw snow at there one night.

とても寒い日が続き、雪が降った一晩もありました。


We broght all our stuff from Honolulu and Japan.

私たちはすべての物をホノルルまたは日本から持ってきました。

We had a great time at there.

とても楽しく過ごせました。

















This view from our stayed hotel.

これは、私たちが宿泊していたホテルからの眺めです。



Such a beautiful view and people enjoyed walking beach side.

とても美しい景色ですビーチサイドを歩いています・・・・

Please check our blog frequently and get special offer!ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!

Sannaka WEST LLChttp://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...