Sunday, March 6, 2011

One of flower vase went to new home 花瓶が今朝、新しい家に
















One of our flower vase went to new home this morning....

私たちのひとつの花瓶が今朝、新しい家に行きました。

YES,New costomer loved our products.

はい、新しいお客様は当店の商品が大好きになってくれました。

She from CHINA, and looking for new item for her new rooms.

彼女は中国から引っ越してこられました。新しい部屋に新しい商品を探しておられました。

We explained that our vase ( left flower vase in Photo) to her then she wanted get one.

So she bought that flower vase.

私たちは写真左の花瓶を説明したところ、彼女は買いたいです。ということで購入されました。

If you like flower vase please stop by out store!

もしも、花瓶がお好きな方は、是非お店にお立ち寄り下さい。
Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ! Please check our blog frequently and get special offer!ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!
Sannaka WEST LLChttp://www.sannaka-west.com/

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...