Tuesday, July 5, 2011

LAより到着!Just arrived from LA!





Aloha,








How have you been?
皆様、お元気でいらっしゃいますか?

It has been already July!

もう、7月ですね。

Did you have a good time on 4th of July?
7月4日のホリデーは楽しまれたでしょうか?

In Hawaii,I think many people enjoys BBQ and Fire work on Independence Day every year!
ハワイではたくさんの人々がBBQをしたり、花火を独立記念日にしますね。

I watched Fire works form Ala Moana Shopping center.
私は花火をアラモアナショッピングセンターより見ました。










My husband and I found a good place to sit down and watched Fire work show!
主人と私はなかなか良い場所から座って花火を見ることができました。

Wasn't it beautiful,was it!
すごく綺麗でしたね。

By the way, In our store display has been changed.
ところでお話は変わりますが、店内のディスプレイが変わりました。

All dining sets were sold out already!!!
店内の全てのダイニングテーブルセットはソールドアウト!!!

Many items has just arreived from LA.
We display the product which exhibited for Las Vegas show in a Hawaii store.
たくさんの商品がLAより到着しました。
私たちはラスベガスショーに出展しました商品をハワイ店にて展示しております。

Lots of new Flower vases,Kakejiku(hanging scrolls),Sendai Tansu,Mingei Tansu(chest of drawers) and Zataku(low tables, you will see them and more when you visit in our store!
たくさんの新しい花器、掛け軸、仙台箪笥、民芸箪笥や座卓なども、是非お店でご覧になってください。

Everythings are very high quality items.
どれもとてもクオリティーの高いも商品です。













Please visit us and enjoy!
ご来店をお待ちしております。


**See You again**(*・∀・*)ノ


span >Periodically, we have special offer only on the blog!ブログご愛読の方限定で定期的にお得な情報がありますよ! Please check our blog frequently and get special offer!ブログをこまめにチェックし、お得にお買い物をお楽しみください!

このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。

============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...