Tuesday, January 26, 2010

Please sit down and enjoy it ! どうぞ お座り下さい。


HOME REMODELING Magazine introduced our products into their magazine.

「 ホーム リモデリング マガジン 」にて私たちの商品が紹介されました。




After this magazine showed our products. Zaisu which means Legless chair became one of popular items in our showroom. If you interested in Zaisu please call us!
Tel : (808) 537-6181
この記事が雑誌で紹介された後は、座椅子は私たちのショールルームで人気の商品となりました。
ご希望の方は是非、電話でどうぞ 電話番号: (808)537-6181



このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...