Saturday, February 20, 2010

ついに特別注文の畳床が完成 We made a special Tatami Floor

特別注文の畳床が完成しました。

We made a special tatami floor.


とても暑い日で、しかも材料を持って行く事が大変でした。

It was a hot day and hard is to bring those materials.



材料を床に置き部品をつけいくことは楽しかったです。

Once we set up those materials on the floor it was fun to put together.





もう少しで畳の床の完成ですね。

Almost finish Tatami Floor.


私も畳床を見ることが出来よかったです。

I was glad to see such a nice Tatami floor.
私たちのショールームでは畳の販売も行っていますよ。
一畳で$205+税金
半畳で$170+税金になります。
We do selling Tatami mat at our showroom. Full size is $205 + tax, Half size $170+tax.


このブログを読まれましたら、是非クリックして下さい
ありがとうございます。
============================

ハワイの日本の家具・インテリア専門店~徒然なる戯言~

No comments:

This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed

Aloha! Thank you for always choosing Sannaka West. This time as well, the vanning of the container destined for Hawaii has been completed, a...